We staan heel duidelijk achter onze non-profits. Letterlijk en figuurlijk. U zal onze naam zelden ontmoeten. Dat is doelbewust. We werken tot meerdere eer en glorie van onze goede doelen. Daarbij is onze eigen profilering van ondergeschikt belang. Onze non-profits komen op de eerste plaats. Onder de noemer geen woorden maar daden, volgt hierbij een summier overzicht van de belangrijkste verwezenlijkingen.

200 jaar UGent

Een unieke opdracht: 200 jaar UGent. Zoeken, benaderen en aan boord brengen van de juiste partners. Dit alles in een kort tijdsbestek incl. opbouw prospectpool, bedenken partnerformules, verzorgen partnerdossiers, strategie uitwerken en verzorgen.

Meer info vind je op www.ugent.be/200/nl/partners.

Hart voor Research Aalst

Voor het Hartcentrum van het OLV Ziekenhuis Aalst zetten we de fondswervende strategie op van A tot Z. De focus ligt op donors
en erfenissen ter ondersteuning van onderwijs en onderzoek naar hart- en vaatziektes, gebundeld in de vzw Hart voor Research Aalst.

Meer info vind je op www.hartvoorresearchaalst.be.

UZ Brussel

Bedenken, uitwerken en realiseren van de algemene fundraisingsstrategie, incl. branding, website, folders en affiches, schenkersmagazine, mailings , persdossiers en persconferenties, partnerdossiers, expostand, reclamefilmpje, naamkaartjes,… voor verschillende afdelingen binnen UZ Brussel, namelijk Vriend voor het Leven: zie ook www.vriendvoorhetleven.be.

Concrete projecten:
Villa Samson www.villasamson.be
Ronald McDonaldhuis www.kinderfonds.be
De Appeltuin www.deappeltuin.be

VUB FOUNDATION

Bedenken, uitwerken en realiseren van de algemene fundraisingsstrategie met special en capital campaign, incl. branding, website, folders, partnerdossiers, mailings, etc.

Concreet project:
Watercampagne voor een vernieuwd zwembad: website

Oxfam Trailwalker

We maakten in 2007 een haalbaarheidsonderzoek voor Oxfam Solidariteit waarin we onderzochten of het internationale format van de Oxfam Trailwalker ook succesvol kon zijn in België. In 2008 organiseerden we de eerste Oxfam Trailwalker in Eupen, een schot in de roos. Na 5 edities lieten we het event over aan de collega’s van Oxfam die intussen het klappen van de zweep kenden.

Neem een kijkje op:
www.oxfamtrailwalker.be

LICHT EN LIEFDE

Voor de realisatie van het Barones Bekaert Expertisecentrum vonden we de ontbrekende filantropen.

Centrum Barones Bekaert

11.11.11

Voor de koepelorganisatie 11.11.11 organiseerden we de Ronde van 11. Ter promotie van het fietsevent, bedachten en realiseerden we een flashmob die al ruim 1.200.000 bekeken werd.

Bekijk het filmpje hier.

Brugge Foundation

Begeleiden van de oprichting en het dagelijks beheer van de private stichting Brugge Foundation. Bedenken, uitwerken en realiseren van een internationale friendraisingstrategie met speciale aandacht voor legaten en grote gevers. Interne en externe vermarkting, branding, website met geefmodule, folders, flyers en banners, mailings, persdossiers en persconferenties, partnerdossiers, opendeurdagen, diepteprofielen voor major donors,...

Neem een kijkje op:
www.bruggefoundation.be



SENEGAL CLASSIC

Emolife België werkte de Senegal Classic uit, vertrekkend vanuit een haalbaarheidsonderzoek dat we voor Vredeseilanden uitvoerden. Na drie geslaagde edities van de Senegal Classic, een 7-daagse mountainbike tocht doorheen Senegal o.l.v. Filip Meirhaeghe ten voordele van Vredeseilanden, staat de non-profit nu op eigen benen.

Neem een kijkje op:
www.vredeseilandenclassics.be

TOUR FOR LIFE

Emolife Nederland bedacht het concept van Tour for Life en is er nog steeds eigenaar van. Alles, van branding, bouw van de website tot keuze van de route en daadwerkelijk organiseren is in handen van onze Nederlandse collega’s.

Neem een kijkje op:
www.tourforlife.nl

DUCHENNE HEROES

Topevent bedacht door Bert Cocu en Kees van Maren. Duchenne Heroes wordt sinds 2006 gereden ten voordele van het onderzoek naar de ziekte van Duchenne. Het event is aan zijn 12de editie toe!

Neem een kijkje op:
www.duchenneheroes.nl

BOND ZONDER NAAM

Voor dit bijzondere goede doel vonden we filantropen die wilden investeren in hun stiltehoeve.

Neem een kijkje op:
www.stiltehoevemetanoia.be